seset Bende sezeryandan korktuğum icin normal dogumu çektim cok sukur kolay gecti. Bir daha olsa yine sezeryani seçmem milletin çevresi normal doğum baskısı yapar ben çevrem sezeryan baskısı yaptı daha da gerdiler beni.. İnşAllah saglikli, kolaylikli doğumunuz olur💖