rumeysakulg Kozlar 25 haftalık gebeyim sabah öğlen tetanoz oldum şuan gece ve midem bulanıyor normal mi normalde hiç olmaz mide bulantım
busebelli rumeysakulg Normal ben karma olmuştum bir hafta dehşet biçimde kustum ve kolum çok şişmişti bir haftadan fazla sürdü kol ağrım doktora gittim dokundu bana mahvoldum ben diye çok normal dendi 🙄
busebelli rumeysakulg Yan etki yapmıştır aslında yaparken söylüyorlar herkese dokunmuyor nadirde olsa yan etki oluyor diye bulantınızın olması normaldir