Leyladurumom Sabah doğumum var 7de burda ol dediler ama okadar stresliyim ki mide yanmam tuttu bağırsaklarım bozuldu resmen kızım kendi gelmiyor doğumu başlatacaklar ama stresten erkenden uyudum şimdi geri uyandım çok tedirgin ve aynı zamanda mutluyum tabi
busragms44 Leyladurumom Rabbim kolaylaştırsın saglıkla sıhhatle kucağınıza alırsınız İnşaAllah prensesi💐
gecemavisiii Sağlıkla kıcagınıza alın inşaAllah stres yapmamaya çalışın bebeğinize kavuşuyorsunuz artık 9 aylık özlem bitiyoor 🥹