selenayyamakoglu16 helin_a çok geçmiş olsun ,Allah şifa versin.Benim ananemde 63 yaşında yakalanmıştı akciğer kanserine son evreymiş öğrendiğimizde 3 ay savaşabildi sadece
helin_a selenayyamakoglu16 bızımde son evresı karacıgerıne de Gecmıs rabbım büyük ne dıyelım bız elımızden gelenı yapamaya çalışıyoruz keşke fazlasını yapabilsek
sifadrmaz helin_a geçmiş olsin Allah şifa versin eski patronum da akciğer kanseri tanısı almıştı ama o iyileşti yaşıyor 15 yıl.falan oldu. Umarım sizin de öyle olur Allah’tan umut kesilmez
helin_a ghostty rabbımın bılecegı. İş artık bırsey dıyemıyorum ınsallah bunuda atlatır ama dıgerınde çok canlıydı saçları bu kadar dokulmedı 1 ıncı kemoterapi de buyun saçları gıttı sımdı kemılklerı zayıfladı malesef
Yasemin256 helin_a Allah acil şifalar versin inşallah teşhis nasıl koyuldu acaba bir de tam bilmiyorum ama internette görüyorum bitkisel şeyler deneseniz denediniz mi bilmiyorum elbette ama
Yasemin256 helin_a cennetin yöresel ürünleri diye bi teyze görmüştüm instagramda bi baksanız otlar paylaşıyor
Aysegl12 6 ay önce babamı kaybettim çok zor bir durum 😢 Allah şifa versin inşallah gözlerimin önünde eridi kurtaramadım hiç bir şey yapamadım ..
helin_a sifadrmaz hayır zaten daha önce kemoterapi aldı kan kanserınden dolayı hersey ıyı gıdıyordu bırgun grıp olunca nefes alamıyorum dedı o sekılde hastaneye gıttık o nun dışında asla bır sıkayet yoktu
decembermum helin_a canım benim kuzenim ve komşum 4. Evre kanserdi ama sonunda şöyle iyi oldu böyle iyi oldu diye tamamlayamayacağım maalesef biri 42 yaşındaydı biri 43 inşallah Allah annene Şafi ismi ile şifa verir
decembermum helin_a o zaman sana dürüstçe yazacağım kuzenim 6 ay yaşadı komşumuz kemoterapi bile alamadı 2 ay içinde vefat etti yani her anını dolu dolu yaşayın rabbimden de ümit kesilmez
helin_a decembermum mutlu olması ıcın elımızden gelenı yapmaya çalışıyoruz mutlu olsun her ıstedıgı olsun dıye tesekür ederım açık oldugunuz ıcın
Yasemin256 decembermum dediğim gibi hakim değilim internette gördüm sadece belki bi yararı olur diye söyledim karahindiba falan öneriyordu galiba teyze aslında heryerde var bu ot denemekten zarar gelir mi bilemedim ki
decembermum Yasemin256 anladım ben de bitkisel ilaç satan şarlatanlar var instagramda kuzenim iki sene önce 50.000 verdi o ilaçlara
helin_a gozdeguzel öyle yapıyoruz zaten elımızden gelenın fazlasını yapmaya çalışıyoruz ınsallah hıc üzülmeden hıc canı yanmadan geçer