Gul_75 âmin Allah razı olsun bu konuda ne öğüt ne de teselli vermeyi hiç sevmiyorum en iyisini Allah bilir içimden sadece Allah’ım diyorum yani sen büyüksün vardır bir bildiğin ben de son bir yıldır 1 2 yıldır yani düşünüyorum aklımda hani ilk başlarda da böyle dedim olsun sordum dedim ki ya daha hani insan yeni evlisin falan filan öyle düşündüm hani geçiştirdim aman diye şimdi 1.02 yıldır falan düşünüyorum insan sanıyor ki hemen olacak ama ben öyle düşünüyordum yani meğer öyle olmuyormuş bakalım nasibi ne zaman dediğim gibi teselli vermeyi sevmiyorum üzülmeyin de demeyeceğim kendime de öyle diyorum çünkü vardır Rabbimin bir bildiği sabır 💙🥲