annekiz6141 Büyük ihtimalle eşi öldürmüştür ya 😔 Başın sağolsun canım maalesef kötü alışkanlıklar hayatını mahvediyor insanın. Bir yandan hayatın 3 günlük olduğunu da sana hatırlatıyor hayat aslında. Benim de çevremde öyle aniden ölüp giden çok tanıdığım var babam mesela birden adam göçüp gitti hayatımızdan… O günden beri hayat 3 günlük modunda takıldım hep o yüzden hep de öyle yaşadım. Canım ne istediyse yedim içtim gezdim kendimi hiç üzmedim diğerlerini de aşırı olgunlaştım ama iyi anlamda yani daha çok manevi yönüm gelişti. Hayat işte maalesef bugün varsın yarın yok o yüzden iyi yaşamalı insan