zehrairem belli bir sebebi yok gebelik reflusu diye geciyor ,ne yediysem ,ne kadar dikkat ettiysem gecmiyor,mide asitini duzenlemek adina mide koruyucu ve gaviscom verdi doktorum o biraz rahatlatti ama gec vakite kaysa yediklerim ilaclar da fayda etmiyor maalesef , benim neredeyse 7. Aya girdigimdendir var ve gittikce daha da kotulesti en son mide borumun yara oldugunu hissettim cunku ne yesem mideme gecmeden canimi acitiyordu