Günde 1,5 -2 paket içiyordum ve sigaraya 2005 de başlamıştım. Bu zamana kadar da hiç bırakamamamıştım. Tüp bebek transferine kadar kendime zaman verdim çok içtim transferden çıktığım gibi ağzıma sürmedim. İlk iki hafta çok zorlandım evde kimseye içirmedim , sigara içtiğim odaya gitmedim çok düşündüm evdekilerden gizli içmeyi ama gebelikte sigara içmenin bazı genetik rahatsızlıkları tetiklediğini okudum ve kendimi ikna etmeye çok uğraştım. gebelik başladktan sonra 6. Haftada bir anda aşırı bulantı başladı ne yemek kokusuna ne sigara kokusuna gelemiyorum ve asla canım sigara istemiyor. Hani doktorum direkt paketi uzatıp atış serbest dese bile canım istemez o derece.