Tuanam01 Sağlık ocağı takip için çağırdı zaten sancı ile uyandım ama sürekli ağrılarım olduğu için sorun etmedim şimdi ebe hemen hastaneye git sancıların Normal değil diyor korkuyorum dua edin doğum olmasın sağ salim zamanında doğum olsun kızlar lütfen.
Selin4335 Tuanam01 geçmiş olsun nasıl bir sancı acaba benim karnım çok gergin oluyor sancı belinizde mi kasıklarda mı acaba geçmiş olsun
Tuanam01 Selin4335 kasıklarda canım belimde de var karnım hep gergin zaten erken doğum riskim var zaten ama İnş bu kadar erken olmaz dr doğru gidiyorum bakalım .
Selin4335 Rabbim yardımcın olsun stres yapma belki vücut kendini hazırlıyordur yavaş yavaş Allah’a emanet ol🤗 yorma kendini güzel düşün güzel olsun😘
Tuanam01 RdvnMlkn Geçmiş olsun canım sanada şükür dr şimdi eve yolladı dinlen ağrın artarsa gel dedi çok korktum .
Tuanam01 Şimdi çantamı hazırlayacam daha hazır etmemiştim nasıl korktum bugün rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏 amin.