Kızlar istanbul anadoludayım avrupaya da geçerim sıkıntınyook üç senedir dolgu yaptırıyorum ama güzel hiç bi yer bulamadım ya yamuk yapıyor ya çabuk eriyor en son yaptirdigim yere dedim ki bu dolguyu eritin çünkü onlar da yapamadı dudak üstüme taşmıştı bana bir yer lazım acil ya artık yaptırmak istiyorum doğum yapalı neredeyse altı ay oldu saç boyatmaktan başka bir şey yapmadım