krzzz Preeklemsi geçiriyorum zaten idrarda protein kaçağı var 8 tane ilaç içiyorum günde buna rağmen 20 ile yatış yapıldı ciğer geliştirici iğne oldum şuan düşürdüler ama tekrar yükselirse sezeryan kaçınılmaz
zeniakrhn krzzz çok geçmiş olsun inşallah kontrol altına alınır doktorlar taburcu etmeyene kadar çıkma hastaneden bence