Herkese merhaba arkadaşlar
34+3 oldum 29 haftalıktım başladı vücudumun heryerinde kaşıntı var gece yatağa yatınca başlıyor .
Bütün kan değerlerim Herşey A dan Z ye bakıldı hiç bir problemi çıkmadı. Zyretc
Tb kullanmaya başladım baya etkisini gördüm ama şu 2 3 gündür tekrar kaşıntılarım başladı sırf bu yüzden hemen doğurmak istiyorum uyku 0 nerdeyse 😖 aynı durumu yaşayan varmı ? :( çözüm bulabildiniz mi ?