Selam kızlar. Bugün detaylı ultrasonum vardı doktor bebeğin gayet iyi olduğunu söyledi fakat plasentam eski sezaryen dikişimin üzerine yapışmış, şuan 21 haftadayım 32 haftada tekrar bakmalıyız dedi. Muhtemelen yer değiştirmeyecek ve ona göre bir ameliyat hazırlığın olması gerekiyor dedi. Çok fazla kanama olabiliyormuş, gerekirse rahim alınıyormuş. Teşhis olarak plasenta akreta diye rapor etmiş. Bu durumu yaşayan var mı aranızda ?