Doktorum başka devlet hastanesine yönlendirdi git orada bi daha baksınlar dedi sonuçları bana getir ama dedi
Sıvı alabilirler önerebilirler dedi
Bende sıvı aldırmak istemiyorum bebeğimden
Yaşadığım yerde özel hastahane var oraya gittim hemen doktorumdan çıkar çıkmaz
Özel de ki doktora hem ikili tarama testimi hem üçlü tarama testimin sonuçlarını gösterdim ikili temiz gelmişti
Üçlü de orta riskliydi
Doktor sorun yok aslında dedi yat baklım dedi ayrıntılı baktı renkli falan baktı bebeğin her yerine baktı net bir şekilde kalbine çiğerlerine böbreklerine ellerine omurgalarına parmaklarına heryerine ya anlıgcağınız baktı sorun yok dedi korkmayın dedi sağlıklı bebeğiniz dedi
Devlet de ki doktorum başka hastahane önerdi sonucu getir bana dedi ben onun dediği yere gitmedim özeli tercih ettim direk ayrıntılı baktı doktor ayrıntılı detaylı demek öyle değil mi yanlışım olmasın
Gerek yok devlet deki doktorun önerdiği hastahaneye gidip orada geri üçlü tarama testi yaptırmaya öyle değil mi devlet de ki doktora özele gittiğimiz söyliycem bebeğin iyi olduğunu söyliycem yeterli öyle değil mi