cansek eskilerin alkarısı, cin musallat olur dedikleri, şu an için gerçek anlamda hormonlar kaynaklı lohusa depresyonu dediği şey için aslında. Annenin psikolojisi doğumdan sonra biraz bozuluyor hatta baya bozuluyor 😂 ben oldukça zor atlattım diyebilirim ama annem 20. Gün gitti. Bir süre sonra herkesin gitmesi ve yeni hayatınıza bir şekilde adapte olmanız gerekiyor. Birileri olsa da olmasa da lohusalık zor bir dönem. Aklınızda olsun zor ama hepsi geçici yazın aklınıza bunu :) sağlıkla geçmesi dileğiyle 💜