zeynep_es tabiki kürtajdan sonra 26. Günümde adet oldum sonrasında da 28. Günde olmuştum doktorum zaten kesinlikle 3 ay korunmalısın demişti ki bizde öyle yapmıştık zaten her ay düzenli beta bakıyordu doktorum 2. Ayın sonunda 0.10 olmuştu artık negatife düşmüş demişti