hanife9129_ Merhaba anneler 1 ay sonra 3. sezeryanımı olup bebeğimi kucağıma alacağım inşallah ama doğumdan çok omuz ağrısından korkuyorum. Bunun için bir önerisi olan ya da aynısını yaşayan var mı aranızda?
melisasak35 hanife9129_ malesef benimde 2.ci doğumumda ameliyat esnasında istemsizce kalktım doğrulmaya çalıştım yat dediler ama sırt ağrısı oan başladı öyle bi ağrıyodu ki kendi kendime kalkıyodum en son sakinleştirici yaptılar ama doğum sonrası o ağrıyı 40 gün çektim ölüyorum sandım dikiş acısını hissetmedim 3.cü sezaryanımı olcam sırt ağrısı gene olursa diye korkuyorum ya
ylnydgd hanife9129_ bende de oldu omuz ağrısı, gaz da etkiliyormuş. Sonra da boynum tutuldu 🫠 voltaren jel ve sıcak su torbası kullandım, günde 3 parol aldım. Boynumu da şalla sardım 2 günde geçti
6161mmee61 hanife9129_ kiraz cekirdeği ısıtıp bir beze sarıp omuzuna koy gecio ağrı… bi cok kez ameliyat oldum gazdan dolayı hep omuzum ağrdi hemşireler kiraz cekirdeği ısıtıp getiriyodular( agri kesiciden daha iyi gelmişti bana )
decembermum hanife9129_ ben de ikisi de belden uyuşturma bende sonradan oluşan migren ataklarından korkuyorum şimdiden
gozdedundar41 AA aynı ağrı bende de oldu omuz ve baş ağrısı anestezinin verilmesi ve uzanmamla başlayan etim yarilacak gibi hissetmiştim. Bende geçen gün sezeryandan daha çok o ağrıdan korkuyorum demiştim demekki yalnız degilmisim
3_cocukluanne hanife9129_ bende de olmuştu 😕 ameliyattan sonra sedyede hareket etmemek gerekiyo o ağrı olmasın diye birde üstümüz açılıyo soğuk odada bekletiyolar o zaman iyice sararlarsa o ağrı olmazmış hemşireler öyle demişti bana iyi kapatalım omzun ağrımasın dediler hareket etme dediler ama ben hareket etmiştim onlar kapatana kadrda biraz açık kaldığı için felaket ağrı yaşadım🥲
babyou hanife9129_ valla tek çözümü kafein bence bende ilkinde çok çektim günlerce yarı felçli gibi ne omzumu ne boynumu oynatabiliyordum ikincide öğrendim ki tek çözümü kafein yani kahveymiş iyide geldi gerçekten
dilanncann hanife9129_ bende birinden duydum sanırım ameliyat esnasında hareket etmemek gerekiyor başınızı edince bas omuz ağrısı oluyormus bn ilkini genel oldum agrim olmadi ameliyat yeri dışında