İlk gebelıgımde 30 lu haftalardan sonra bır kaç kez olmuştu uzun surmedı. Ama ıkıncı gebelıgımde 15. Haftadayım mıdem bogazım yanıyor. Uzanınca kötü oluyorum ozellıkle. Her zaman degıl tabi ama suan çok fenayım.
Ikı gebelıgımde de kusma mıde bulantısı tıksınme yaşamadım bu yüzden her şeyi yıyıp ıcıyorum iştahım açık. Bugün çok kez karadut özü suyu içtim soğuk soğuk canım istedi, birde dayanamadım 1 paket cips yedim ondan olabılır mi?
Ekstra mıde yanmasına ıyı gelen bır şeyler var mıdır?