meryys hicretayda Geçen sene 12 haziranda kürtaj oldum 12 haftalıkken😔 2 adet bekledim hamile kaldım. Ondada 10 haftalık kürtaj oldum. 3 adet sonra denedik olmadı 4. De oldu
bingaling562 hicretayda kürtaj sonrası 6 ay yasaklamıştı bana doktor korundum bu süreçte. 6. Ay korunmayı bıraktım 7. Ay oldu. Yani aslında korunmayı bıraktıktan 2 ay sonra oldu.
cansualtinoglu hicretayda ben de nisanda kürtaj oldum 7 haftalıktı kalbi durdu dr adet beklemene gerek yok dedi ilk ay olmadı bır adet gördüm şimdi hamileyim daha cok yeni. Kürtajın gebelik haftasına göre ve kürtajın tipine göre dr un fikr degısıyor bence benimki vakum kürtajdı ve bebek de cok küçüktü
annelik132 hicretayda ben kürtaj olmadım ama kimyasal gebelik gecirdim kanamam biteli 10 gün oldu regli olmayı bekliyorum kimi hemen olmus kimisi baya beklemiş doktorum bir regli gördükten sonra düşğnebilirsin sende kese ve bebek yoktu cunku dedi 6+4 de kanamam olunca fark ettim şimdi dört gözle regli olmayı bekliyorum
hicretayda meryys bende salı günü kürtaj oldum 12 hastalıktı kalbi durdu :( surec nasıl ilerleyecek bilmiyorum korku olustu
serpileralkurt Bende kalbi durduğu için 2 defa kürtaj oldum birde mol gebelik geçirdim 1 defa da öyle kürtaj oldum genel olarak 2 adet görün yeterli dediler bu süreçte tabi baba adayı da anne adayı sağlıklı beslenmesi gerekiyor özellikle sperm kalitesi etkisi var
hicretayda cansualtinoglu benimde vakumlu kürtaj oldu 8 haftada kalbi durmuş tu salı günü kürtaj oldum