ervaaaak Kızlar doktor önce kıza benzetti sonraki kontrolde erkeğe benzetti kordon mu pipi mi ayırt edilmiyor dedi 16+4 deyiz hala öğrenemedik bu haftaya dair ultrason yok ama bacak arası görüntüyü bırakıyorum anlayanlar bir balabilir mi🫶🏼
Nilayimo1 ervaaaak Bu görüntüye hamburger mi ne deniliyormuş kızımda da böyleydi ama ultrasonda belki farklı çıkmıştır ben de kız diyeceğim 🤗 Erkeklerin kaplumbağa gibi oluyormuş bunların bilimsel isimleri var ama aklımda böyle kalmış 😅😅
ervaaaak dllr canım daha çok küçük bu haftalarda kim ne söylese sallamasyon olur zaten. Daha 8 haftalık düşün ben 16+4 üm hala net belli olmadı😁 o yüzden kimse tahmin edemiyor bence🫶🏼🥹
ervaaaak Nilayimo1 Bende kız hissediyorum ama 2 doktor da net konuşamadı detaylım var 3 hafta sonra detaylıda kesin belli olur dedi çatlıcammmm artık😂