fatma5426 Sente freely ve pregnant marka test hepside ilk 5 dakika da çok çok silik bi çizgi çıkardı hepsinde çıkınca bi şüphede kaldım. Var mı daha önce kullanan tahmini adetim 18haziran
gulerpolat fatma5426 adetin geçsin sonra tekrar yap canım daha net gözükür öyle yok dayananamiyorum merak ediyorum dersen git bi acilde kan ver 2 saat içinde sonuç çıkar.rabbim en kısa zamanda hayırlısıni nasip etsin inşallah 🤲🏻🌼
fatma5426 dgngr canım gözle anca görünüyor fotod açıkacağını sanmam. Elimde var yine test ilk idrarla tekrar yaparım bakalım çıkarsa olmadı kan veririm
fatma5426 dgngr 1 hafta var ama ara ara adet sancısı geliyorum heralde oldum diyip tuvalete gidiyorum yok. Son adetim 24 Mayıs zate n
aykutnurgull Sonucu paylaşın lütfen çizgi belirginleşecek mi diye benimde 18 i beklenen âdet tarihim 3 haziran pik de 16 haziran gibi test yapmayı düşünüyordum
fatma5426 aykutnurgull ama benim ilişki 6 7si gibi olmuştu 4ünde flaan şeffaf akıntım oldu tahminen o zamandı. Ama o zaman olöadı ilişki bikaç gün sonra oldu
fatma5426 aykutnurgull sabah yaptım yine çok çok silik vardı. Az önce gittim aldım nimo vardı yine silik ama çok belirgin ilk, 1 dakika da çıktı 😔
fatma5426 Yani olsada 5 günlük bebik testte çıkarmı anlamadım 🤣 ama 3 farklı, test 3ündede silik bir çizgi olunca acaba da kaldım. Herkesin gönlüne göre versin Allah sizin inşallah pozitif benim inşallah negatiftir 🤣
aykutnurgull fatma5426 ay darısı bana ya ben korkuyorum tek çizgi görmekten o yüzden yapmıyorum daha birkaç belirtim de var gibi ama işte beynimin oyunu da olabilir
fatma5426 aykutnurgull bana bikaç kere daha çıktı böyle yalancı pozitif. Ama benim olmaması lazım tüplerim bağlı
aykutnurgull Allah allah hepsi yanlış veriyor olamaz herhalde belki idrarda yüksek olan bir hormonunuz vardır o etkiliyordur testleri
fatma5426 aykutnurgull yine yaptım yine çıktı napıcam ya 😔 bitane daha var onu da sabah ilk idrar ile yapıcam bakalım hemen 1 dakikada çıktı sonra belirginleşti
aykutnurgull Kan verin bence en net sonuç için tüpler bağlı olmasana neyse diyeceğim ama belki bir mucize olmuştur
Mzgnn0234 fatma5426 yanlış anlamayın ama belirti mi var niye bağlı olduğu adete de 6 gün olmasına rağmen test yapıyorsunuz bağlamışsanız bin de bir olabilir tabi de niye test yaptınız onu anlamadım
fatma5426 Mzgnn0234 ya bi belirti yok canım. İnan psikolojim bozuldu bikaç aydır sanki birşey olacak gibi psikolojik olarak kafamı rahatlatamıyorum