Selam kizlar,
Calistigim devlet hastanesinde perinatolog var ve ayrintili yapiyor. Renkli ultrason yok saniyorum ama sormadim henuz.
Aslinda ozele gitmek istiyorum ben ama, esim bir suru para ne gerek var baska birsey aliriz oraya verecegimiz para yerine diyor.
Ama bebisimin yuzunu de gormek istiyorum, esim de dogunca gorceksin zaten diyor 😑
Baska bir farki varmidir acaba ozel ve devlet arasinda. Esimi mantikli bir sekilde ikna etmek istiyorum. Sonra hep cok savurgansin damgasi yiyorum da.