snmanne Ebru korkma canim kasikta belde agri diyosun galiba bende cok yasadim ama normalmis 17+6 haftaligim hayirlisiylq
Ebru snmanne hayır benim hep rahmim sancıdı malesef bi ara sancıdan ayağa bile kalkamıyodum benim trombofili baya yoğun🙁 çok şükür bebeğimin gelişimi çok iyi hatta önden gidiyo🙌🏼💓 ama ben trombofilinin zor vakalarındanım 😒 bunada şükür
FerhanSerkanEilmez Bende 3 düşük yaptım hiç kalp sesi duymadık Şimdi bir iğne kullanıyorumm cora aspirini kesti doktorum 11+4 deyim
snmanne Ebru benimde ağır en riski faktör 5 dahil.olmak uzere 4 genimde sıkıntı var 2 homozigot 2 heterozigot
Ebru snmanne 1 homozigot 1 heterezigot 1 4G/4G raporda böyle yazıyo doktorum zor vakalardansın dedi🤷🏻♀️ Sanırım bünyemde hassas 1 düşük yapmıştım ve bundanda kaç hafta düşük ağrısı çektim 😕
Aysegulll Benimde 2 düşüğüm var bundan 😞 Şuan 24 haftalığım hibor kullandım ama bıraktırdı doktor artık kullanmıyorum