Mge127 Kızlar 36 haftalık hamileyim farkında olmadan 4 saat arayla 2 tane balık yağı içmişim . Bir zararı var mı panik oldum şimdi , psikolojik midir nedir kendimi tuhaf hissediyorum zararı var mıdır herhangi bir sıkıntı olur mu ??
Mge127 Doktorum da öyle söyledi bir şey olmaz diye , ah bu internet yok mu neler neler yazıyor ödüm koptu zehirleniyorum sandım 🙈😅 iyiyim çok şükür çok teşekkür ederim ☺️ 🙏🙏🙏