18 haftalık hamileyim
Bugün devlet de ki doktoruma gittim üçlü tarama testi için sonucum çıkmıştı ikili tarama testim temiz gelmişti
Üçlü yapalım yine de dedi doktorum ben yaptırıyorum hastalarıma dedi iyi yaptırdım
Orta risk de gelmiş raporum
Doktorum Bilkent e randevu al dedi riskli gebelik yerine dedi sıvı alabilirler dedi bende alırma sıvı vs dedim al sen önerirler zaten dedi
Bende Bilkent’e gitmek yerine
Yaşadığım yerde özel hastane var oraya gittim doktor orta riskli deyince özel de ki doktora göründüm sonuç kâğıtlarımı gösterdim yani öyle riskli değil dedi yat bakalım bi dedi renkli bi şekilde gösterdi baktı bebeğe iyiyce sorun yok dedi baya süre baktı
Cinsiyeti de söyledi erkek bebeğim olucak nasip ise
Doktor şey dedi ayrıntılı bakmış oldum sana dedi
Ayrıntılı ile detaylı aynı değil mi
Devlet de ki doktoruma özele gittim Bilkent devlet hastanesi yerine detaylı baktı sorun yok dedi desem olur mu