betiiy korkmayın iyi ve güzel düşünmeye çalışın. Benim de yalancı sancım bile yoktu haftam dolunca yatış verildi. Fitil takıldı sonra sancılarım başladı, açılma başladı. Suni alacaktım ben de ama çok şükür sancım başlayınca gerek kalmadı doğuma az kala bi takalım hızlansın dendi ama zaten o zaman da doğuruyordum doğumhaneye geçiyorduk tam, takıldı mı bilmiyorum bile. İnşaallah size de gerek kalmaz ama takılsa bile olumsuz düşünmeyin, dayanılmaz diye düşünmek sizi çok etkiler