eminaas Kızlar bana çok pahalı olmayan bir baston bebek arabası önerir misiniz e bebek markası var bide joie almışken joie mi alsam diyorum bütçem 7 bin en fazla
asporca eminaas Joie al bende e bebeğin kendi markası var no no no bir daha imkanım olsa kesinlikle almam hiç memnun değilim önleri tek tekerlekli olmasına dikkat et çift teker kullanışlı olmuyor
dgngr eminaas o zaman korkma bence. Ama durumun çok iyise ve çok sık kullanacaksan en iyisini al tabi. Benim durumum orta. Ben olsam baby home veya prego aria plus alırdım heralde
eminaas dgngr durum orta hali ,ben bısey aldıgım zaman kaliteli olsun diyorum sonradan kullanırım diye düşünüyorum bebeğim seviyor bebek arabasını ,başta e bebek markasını düşündüm sonra dışarda herkeste joie gördüm diye kararsız kaldım