1 hafta oldu ya ilerliyor geçmiyor ne gecem var ne gündüzüm bide üksürünce midem bulanuyor kus kus bi hal oldum ne iyi gelir ya bu arada 30 haftalık hamileıı yu im doktor a gittim doğal yollarla geçir dedi hiç bir şey vermedi 😢. Ne iyi gelir sizce çok kötüyüm ya