Merhaba kızlar doktorum kaşıntı akıntı yüzünden bana aslında exagyn fitil yazmıştı fakat iki üç eczaneye gidince bulamadım bir tanesi en son bunu verdi olur diye 34 oldum kullanmakta emin olamadım bunu hamilelikte kullanan oldu mu kızlar ona göre kullanacağım. Teşekkür ederim 🌺