Babyy_Mom Canım benim yöntemimi dene kesin pişirirsin. Önce suyu kaynat kettle’da daha sonra mısırı koy 1 kaşık şeker kat, 15 dakika pişir. Süt mısır istiyorsan süt de koyabilirsin üstelik ben normal tencerede yapıyorum bu şekilde mis gibi tam kıvamında oluyor herkese tavsiye ederim tarifimi