nisan_g Kızlar bebeğinizin ilk kalp atışını ne zaman duydunuz yardımcı olabilir misiniz lütfen beta değeriniz kaç seviyelerindeydi
fatoss_ nisan_g 4 bine Yakındı değerim öğrendiğimde hamileliğimi ve doktora gittim 6 haftalıktı ritim kan dolaşımı vardı ama ses yoktu tam bir hafta sonra gümbür gümbür duydum
nisan_g temmuzonbir normal ultrasonla mı acaba vajinal ultrasonla mı duyuldu pazartesi gittiğimde benim kalp atışı da kese de görünmedi değer yüksekti geç oluşmuş olabilir adet tarihinden çok sonra dedi doktor yarın gidicem tedirginim biraz açıkçası
AzizeLavinya nisan_g polikistik varsa geç döllenme olabiliyor. Ben 7+2 de duydum fakat 8 haftayı geçerekten de duyulabiliyor.
temmuzonbir nisan_g normal ultrasonla duyduk biz geç döllenme olabiliyor 9. Haftada kalp atışı duyanlar var canım sakin ol stres olma sende duyarsın inşallah 💓
penbe_karisi İlk gebeliğim 6 haftada ikincisi erkenden tutmuştu 5 buçuk haftada 3 gebeliğim ise 6 buçuk haftada