dygtrgy1 Yarin kontrolum var 16.haftaya girdik devlet hastanesi acaba tahminde bulunurmu ya insallah tahminde olsa söyler
user36636363 dygtrgy1 hiçte demiyorlar kaç kez sordum ben bi tahmin bile etmiyolar illa özele gidin öğrenin para harcayın diyorlar
hayalperi dygtrgy1 ben 14+5 de devlete gittim bana tahminde bulundu iyi bir doktora denk gelmek önemli çokta uğraştı☺️
user36636363 cansukccc özelde diyorlar da devlette hiç demezler iki kez sor azar ederler 16. haftaya girdk bilmiyorum 12,13 haftadakı usg var atsam anlar misin
user36636363 cansukccc yaa çok teşekkür ederim allah razı olsun nerden anladn acaba 15. haftadaki bacaktan çekilmiş görüntüsü de var
user36636363 cansukccc bu rastgele çektim en son ekranı durdurdu doğru düzgün resşm bile vermedi bunu rastgele çektim sordum cnsyt demedi bile 🥺
123456789101112131415 13 haftalıgım devlet 2 hafta sonra cınsıyet ıcın çağırdı. Yarın ozele gideceğim acaba belli olur mu