Pln1994 benim ilk hamileliğimde tansiyon yüksekliği çıkmıştı 28 hafta civarı. Ben de Doğuma kadar alfamet kullandım ve tuza çok dikkat ettim .günde 2 kereydi diye hatırlıyorum 🤔 Tuz ve şeker çok ödem yapıyor canım . 38 de normal Doğum yaptım çok şükür , darısı başına canım