lylmls benimde aynı bu şekilde. Sağ ayağım şişiyo daha 26. Haftadayim. 2 gün önce kontrolüm vardi sordum çok üstünde durmadi ama ultrason çekelim damarda tıkanma var mı yok mu dedi. İlk hamileligimde de aynısını yaşadım yine ultrason çektik ama bisey yoktu. Ödem tutuyor demek ki. Ayağımı yüksek bi yere uzatarak dinlenince azalıyor gün içinde artıyor. Ekstra başka şeyler yoksa önemsiz diye düşünüyorum. Doğumdan sonra geçip gidiyor zaten