08061999 Kizlarr 14 haftaligiz bi gecmeyen bas agrisi var mutlaka hergun agriyor doktoruma da soyledm tansiyonum da normal bazen dusuk tabi ama sizdede oluyormu
nur_cill 08061999 Benimde oluyor sık sık Parol da içemiyorum o ağrıyla duruyorum Bol su içiyorum ama geçmiyor Bazen zonkluyor resmen