Bende burada bekleyeyim. Doğumumu orda düşünmeye başladım ama henüz bir doktor bulamadım. Memnun kalan varsa yazsın plss
Aslında kendim bugün de dahil olmak üzere 3 kere perinatolojiye gittim. 23 haftalık gebeyim. İkili test de orda yaptırdım. Ama kadın doğum doktorlarını, doğum sürecini, fiziksel koşullarını bilmiyorum 🫣