ogretmenhaniimm Kızlar ilk hamileliğimde 16. Haftada falan hareketleri hissediyordum . Şuan 18 . Hafta olduk halen hiç bir şey hissetmiyorum . Kontrolüm pazartesi ama çokta tedirginim bu normal mi ? Sizler bebeğin hareketlerini hissediyor musunuz??
zynpcft ogretmenhaniimm ben ilk hamilelikte 20. Haftada hissediyordum şimdi 18+3 hala hissetmedim heyecanla bekliyorum hissetmeyi
birazbilgi ogretmenhaniimm ilk gebeliğim şu an 18+5. yaklaşık iki haftadır pıt pıt şeklinde bir his vardı. 17+6da karnımdaki hareketi gördüm hatta inanamayıp video çektim bu haftada gözle görülmesi normal mi diye. doktor evet erken ama vücut yapısına bağlı zayıf karın bölgesinde olabilir dedi
mevcut ogretmenhaniimm 16.haftada hareketi nasıl hissettiniz benim de öyle bence ben de hissediyorum ama herkes 18-20de hissedilir diyor inşallah bebek hareketidir sorun olmasın da
dilekmas Ben ilk gebeliğimde 17 haftalıkken hissetmiştim gözle görünüyordu da ikşnci gebeliğim 15. Haftaya doğru gidiyoruz ne zaman hissediem diye merakla bekliyorum ☺️
ervaaaak ogretmenhaniimm Tamamen aynı durumdayız 16 da iki gün hissettim sanki. Ondan sonra kesildi 18+2 deyim hiç hissetmiyorum doktor 20 den sonra dedi bakalım bekliyorum heyecanla🥹