Merhaba kızlar 🌸
İlk bebeğime hamileyim ve süt pompası araştırıyorum. Doğumdan sonra çalışmayı planladığım için eller serbest bir model almak istiyorum.
Şu an en çok Philips Avent Handsfree Süt Pompası Başlangıç Seti ile ilgileniyorum. Almanya’dan getirtme imkanım var.
Kullanan annelerden özellikle şunları öğrenmek isterim:
🌿 Süt çekim gücü nasıl?
🌿 Memeyi yeterince boşaltabiliyor mu?
🌿 Klasik elektrikli pompalara göre farkı nedir?
🌿 Günlük kullanımda gerçekten rahat mı?
🌿 Sessiz mi?
🌿 Temizliği ve parça sayısı nasıl?
🌿 Tekrar alacak olsanız yine Philips mi alırdınız yoksa Medela, Spectra, Elvie gibi başka bir model mi tercih ederdiniz?
Özellikle çalışan annelerin yorumlarını çok merak ediyorum. Şimdiden teşekkür ederim. 🥰💕