momylog benim kanama durumum vardı ve o yüzden iğne olmam gerekiyordu , iğne de 72 saat içinde yapılması gerekiyor. Benim de 48 saat vaktim vardı, çok laboratuvar aradık hızlı sonuç almak için ama en kısa sonucu üniversite hastanesinin verdiğini öğrendik sonunda , tabi bu süreç çok stresli oldu. Benim alt kan gruplarımda pozitiflik varmış. Bunu da hematoloji araştırdı. Vücudumun Kendi kan grubumda dahil olmak üzere diğer kan gruplarına da reaksiyon verdiği ortaya çıktı. Bu da demek oluyordu ki bebeğe de reaksiyon gösterip yabancı madde olarak algılayabilirdi. 9 ay boyunca nerdeyse her hafta takip edildim. Bebeğin beyin, organ gelişimini etkileyip etkilemediği ile ilgili.