bilge39 Kızlar yaklaşık 24 saattir diş ağrısı çekiyorum. 19+5teyiz. Bugün kadın doğum uzmanına gittim diş tedavisi olabilirsin 2. trimesterda dedi. Diş hastanesine gittiğimde beni eğitim ve araştırma hastanesine sevk ettiler pazartesi günü orda kanal tedavisi yapılacak. Bu illeti ne geçiriyor 😡 2. trimesterda diş tedavisi olan var mı?
Yarendamla Antibiyotik başlandı mı, aynı durumdayım. 24 haftalık hamileyim, dişim çekilecek maalesef. Doktor tedavi edilmezse son trimesterde daha da şiddetleneceğini söyledi. Yaptırıp kurtulmak daha iyi