Hanımlar ben şu an 40+1 im sadece akşamları sancım ve kasilmam oluyor doktora gittim ve plesentanın çürümeye başladığını söyledi 3 gün sonra bavulum ve eşyalar ile gelmemi belki yatış yapabileceğini söyledi plesentanın çürümeye başlaması ne demek başına gelen var mı bana açıklar mısınız rica etsem