Kızlar 38+6 oldum bugün herşey yolunda şükür biraz iri bebek hatta normal istiyorum doktor bi düşün istersen dedi ama çatında öyle çok dar değil dedi sonuna kadar normal istiyorum yinede nasip hayırlısı neyse o olsun ne zaman gelir stresine girdim neler yapmayalım gelsin artık kavuşmak istiyorummmm 🫣🤭