Merhaba kızlar biraz kafama takılan olayı sizinle paylaşıcam🌸 bebeğim 37+3 haftalık dün kontrol vardı doktor dedi ki biraz minyon bir bebek kilo alımı bile nazlı dedi. 2680 gr. Ortalama 3 kg doğar dedi ama tabi ne zaman geleceğini bilmiyoruz🤷🏻♀️ geçen hafta 2580di yani 100 gr almış 1 haftada. Kendim toplam 15 kg aldım kendime yaramış😂😂 önerisi olan var mı yani yiyeceğim bir şey bebeğime kilo aldırır mı hızla ne önerirsiniz?