Kızlar post açıyordum lekelenme yaşıyorum diye, hala devam 7 hazirandan beri ama adete de dönmedi leke de koyulaşmadı hala soluk pembe, kahverengi, ve çok az az geliyor, bugün kan da beta 0.200 ama belirtilerim ve hislerim çok fazla, bilmiyorum ne olacak… sağ kasık ağrım var çok fazla. Böyle negatif olup sonra pozitife döner mi?