rmy1 mevsimmbhr ay ben 5 ay hamilelik için bekledim her ay hamilelik belirtisi yaşıyordum bu sefer kesin diyordum midem bile bulanıyordu
Meleklerim545 mevsimmbhr benim 9 mayıstı 7 Haziran’da olmam lazımdı olmadım öğlen ça karnına test yapınca pozitif çıktı ama doktora gitmedim daha