Merhaba,
Bebeğimiz için Aybars ismini düşünüyoruz. İsmin anlamını ve kulağa gelişi hoş gibi ama yine de bir şey içime sinmiyor.
Özellikle Aybars isimli çocuğu olan ya da çevresinde Aybars isimli biri bulunanların yorumlarını merak ediyorum. Çocuklar nasıl karakterlere sahip? İsimle ilgili olumlu veya olumsuz geri dönüşler aldınız mı?
Ayrıca ilk duyduğunuzda Aybars ismi sizde nasıl bir izlenim bırakıyor?
Deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. 😊🩵🕊️