İki kere çektirdim anestezi ihtiyacı yok, bayılacak bir durum asla yok gereksiz korkutmuşlar. Tıkalı tüpümü açmalarına rağmen acı yoktu. Hafif bir basınç hissi oluyor karında. İşlem bittikten sonra sadece regl ağrısı oluyor onun için de işlem öncesi ağrı kesici içilebilir.