İkinci sezeryanım ilk dikiş yerim İnceldiği için ve patlamak üzere oldugu için erken sezeryana alındım ama o. kadar basit ve kolay geçtiki saat 16.15 te doğurdum saat 19.07 ve. Biraz agrım var ama regl sancısı gibi anastezi etkisi geçti. Ama bu cok kolay atlattım. Hiç korkmayın o sesi herşeye değer 💙🥹🥹🙈