nhl_ başak burcu tabi kiii 😎 ağustos başağıyım benden başlıyor hatta 24 Ağustos🤣🤣
Biraz memnuniyetsizim ama bana bir adım atılsın 10 adım giderim iyiliği unutmam kötülüğü de , merhametli ve duygusalım para tutmayı severim , erkek başağı tanıdığım kadarıyla çok hanımcı ve eşine değer verir , duygusal , temiz bir o kadar dağınık ama sevdiğine sadık olur diyebilirim karakter olarakta çok iyi olacağını düşünüyorum 🥰 aslan daha zor hep ben hep ben diyebilir🤣🤣