Ben önceki gebeliğimde geçirdim, Avidite düşük çıksa bile yani son 3 ayda geçirseniz bile gebelik sonlandırma diye bir şey yok. Antibiyotik tedavisine başlıyorsunuz günde 3 kere antibiyotik kullanıyorsunuz hiç korkmayın. Bana o zaman enfeksiyondaki doktor önceden buna baktırmadan sağlıkla doğan bebekler vardı en azından siz erkenden önlem alıyorsunuz demişti. O yüzden kaygılanmayın